Na tejto stránke Vám budeme prinášať odpovede na Vaše často kladené otázky (FAQ).
- Mám záujem o internetové pripojenie v rodinnom dome. Aké podmienky musím spĺňať?
- Som vašim klientom a mám aktivované pripojenie pre 1 PC. Syn si kúpil notebook. Čo budem potrebovať k súčasnému využívaniu internetového pripojenia na PC aj notebooku?
- Chcel by som prejsť na službu s vyššou rýchlosťou. Ako mám postupovať?
- Chcel by som prejsť na službu s nižšou rýchlosťou. Ako mám postupovať?
- Chcem sa presťahovať do iného bytu. Platí mi však doba viazanosti. Ako mám postupovať?
- Aký je spôsob a čas platby objednaných služieb?
- Uplynula mi doba viazanosti a chcel by som pokračovať ďalej. Čo som povinný vykonať?
Odpovede na Vaše často kladené otázky (FAQ).
- Mám záujem o internetové pripojenie v rodinnom dome. Aké podmienky musím spĺňať?
K pripojeniu k sieti HMS je potrebná priama viditeľnosť na niektorý náš prípojný bod. V prípade služieb IDS možnosť zriadenia služby v obytnom dome.
- Som vašim klientom a mám aktivované pripojenie pre 1 PC. Syn si kúpil notebook. Čo budem potrebovať k súčasnému využívaniu internetového pripojenia na PC aj notebooku?
Doporučujeme zakúpenie WiFi routra. Radi Vám tiež pomôžeme s konfiguráciou a výberom vhodného zariadenia.
- Chcel by som prejsť na službu s vyššou rýchlosťou. Ako mám postupovať?
Zvíšenie rýchlosti je bezplatné, potrebné je požadovanú zmenu nahlásiť osobne priamo v predajni. Rýchlosť bude zmenená od nasledujúceho kalendárneho mesiaca.
- Chcel by som prejsť na službu s nižšou rýchlosťou. Ako mám postupovať?
Zníženie rýchlosti je spoplatnené sumou 6 EUR, a potrebné je požadovanú zmenu nahlásiť osobne priamo v predajni. Rýchlosť bude zmenená od nasledujúceho kalendárneho mesiaca.
- Chcem sa presťahovať do iného bytu. Platí mi však doba viazanosti. Ako mám postupovať?
Je potrebné osobne požiadať u nás o prekládku pripojenia. Ak je prekládka pripojenia možná, vykonávame ju v najbližšom možnom termíne za poplatok podľa aktuálneho cenníka doplnkových služieb a servisu.
- Aký je spôsob a čas platby objednaných služieb?
Bezhotovostnou platbou č.ú. 2376488058/0200 VÚB, a.s.
V hotovosti v predajni na ulici Nábr. Sv. Metoda č.8 Prievidza 971 01.
Mesačné platby sú splatné vždy k 10. dňu v mesiaci. Platí sa mesiac dopredu.
- Uplynula mi doba viazanosti a chcel by som pokračovať ďalej. Čo som povinný vykonať?
Nič. Po ukončení doby viazanosti sa mení doba platnosti služby na dobu neurčitú automaticky.
|