ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
Na tejto stránke Vám budeme prinášať odpovede na Vaše často kladené otázky (FAQ).

  1. Mám záujem o internetové pripojenie v rodinnom dome. Aké podmienky musím spĺňať?
  2. Som vašim klientom a mám aktivované pripojenie pre 1 PC. Syn si kúpil notebook. Čo budem potrebovať k súčasnému využívaniu internetového pripojenia na PC aj notebooku?
  3. Chcel by som prejsť na službu s vyššou rýchlosťou. Ako mám postupovať?
  4. Chcel by som prejsť na službu s nižšou rýchlosťou. Ako mám postupovať?
  5. Chcem sa presťahovať do iného bytu. Platí mi však doba viazanosti. Ako mám postupovať?
  6. Aký je spôsob a čas platby objednaných služieb?
  7. Uplynula mi doba viazanosti a chcel by som pokračovať ďalej. Čo som povinný vykonať?


Odpovede na Vaše často kladené otázky (FAQ).

  1. Mám záujem o internetové pripojenie v rodinnom dome. Aké podmienky musím spĺňať?
    K pripojeniu k sieti HMS je potrebná priama viditeľnosť na niektorý náš prípojný bod. V prípade služieb IDS možnosť zriadenia služby v obytnom dome.

  2. Som vašim klientom a mám aktivované pripojenie pre 1 PC. Syn si kúpil notebook. Čo budem potrebovať k súčasnému využívaniu internetového pripojenia na PC aj notebooku?
    Doporučujeme zakúpenie WiFi routra. Radi Vám tiež pomôžeme s konfiguráciou a výberom vhodného zariadenia.

  3. Chcel by som prejsť na službu s vyššou rýchlosťou. Ako mám postupovať?
    Zvíšenie rýchlosti je bezplatné, potrebné je požadovanú zmenu nahlásiť osobne priamo v predajni. Rýchlosť bude zmenená od nasledujúceho kalendárneho mesiaca.

  4. Chcel by som prejsť na službu s nižšou rýchlosťou. Ako mám postupovať?
    Zníženie rýchlosti je spoplatnené sumou 6 EUR, a potrebné je požadovanú zmenu nahlásiť osobne priamo v predajni. Rýchlosť bude zmenená od nasledujúceho kalendárneho mesiaca.

  5. Chcem sa presťahovať do iného bytu. Platí mi však doba viazanosti. Ako mám postupovať?
    Je potrebné osobne požiadať u nás o prekládku pripojenia. Ak je prekládka pripojenia možná, vykonávame ju v najbližšom možnom termíne za poplatok podľa aktuálneho cenníka doplnkových služieb a servisu.

  6. Aký je spôsob a čas platby objednaných služieb?
    Bezhotovostnou platbou č.ú. 2376488058/0200 VÚB, a.s.
    V hotovosti v predajni na ulici Nábr. Sv. Metoda č.8 Prievidza 971 01.
    Mesačné platby sú splatné vždy k 10. dňu v mesiaci. Platí sa mesiac dopredu.

  7. Uplynula mi doba viazanosti a chcel by som pokračovať ďalej. Čo som povinný vykonať?
    Nič. Po ukončení doby viazanosti sa mení doba platnosti služby na dobu neurčitú automaticky.